måndag 21 september 2009

THE SWIMMING SONG

For you baby…

Hur ska jag förklara med ord? Jag har en flygbiljett till GC i morgon! imorgon. Jag kom hem från Skåne vid 2 tiden och fick reda på att jag flyger i morgon. Från Skåne – Stockholm på en och samma dag. Vart ska jag börja var min första tanke. Vad fan gör jag nu! Boka tåg till Stockholm, packa för två veckor, vilken tur att jag har tvättat NOT, laga mat till tjejerna, skriva ut biljett, Ska jag sova i Arlanda?! Ja ni kanske förstår att jag har puls. Nu sitter jag här och har tid att skriva ett inlägg. Snart åker jag. Mathilda och Barret kör mig till tåget, vilka vänner. Kvällen vart som planerat och jag är lycklig och panikslagen. Blandade känslor. Livet är som en bergodalbana. Rakt upp och ner. Jag ska göra mitt bästa och njuta av solen om vi får någon tid över till det? Plugga det ska jag. Ni kan kalla mig superkvinnan eller plugghäst.

Ta hand om er alla. HJÄRTA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar